Med digital arbetsplats får ni den optimala samarbetsplattformen i Microsoft 365 (tidigare Office 365). Där finns alla verktyg ni behöver för att enkelt samarbeta digitalt. I Microsoft 365 finns alla Microsofts företagsprodukter uppe i molnet, som tidigare driftsatts av kunderna i egna servrar.
I Microsoft 365 sköter numera Microsoft själva drift och underhåll av dessa lösningar och ni får automatiskt de senaste uppdateringarna och nödvändig säkerhetsinfrastruktur. Eftersom det har blivit enklare att driftsätta dessa lösningar har de också blivit mer kostnadseffektiva och lättillgängliga för alla företag. Därför är Microsoft 365 den optimala lösningen även för små och medelstora bolag då det enkelt går att skala i samma miljö allt eftersom er verksamhet utvecklas och förändras.
Få full kontroll över data och informationsflöden i hela företaget och sätt upp gemensamma gruppinkorgar för mejl, kalender för gruppaktiviteter. Synkronisera enkelt gemensamma kontakter och kalender till användare i hela organisationen. Ha full översyn över hur företaget kommunicerar via mejl och sätt upp olika regler för attestering, arkivering och övervakning. Microsoft sköter dessutom automatiska backuper i realtid av all er affärskritiska data.
Ge ett professionellt intryck till alla som kommer i kontakt med ert företag. Få full kontroll och applicera automatisk enhetliga och professionella e-postsignaturer som ser bra ut oavsett i vilket program mottagaren öppnar den för alla användare i hela företaget från ett och samma ställe.
Håll enkel koll på dagens agenda genom att organisera arbetsuppgifter i Microsoft To-Do. Organisera enkelt att-göra listor for dig själv och dina medarbetare och skapa och delegera arbetsuppgifter automatiskt baserat på olika händelser. Få notifikationer och påminnelser i mobilappen eller via sms.
Håll i möten mer produktivt digitalt utan att begränsa samarbetsmöjligheterna.
Lagra och dela affärskritiska dokument både säkert och användarvänligt. Låt dina medarbetare enkelt få tillgång till gemensamt material och sätt enkelt upp regler för olika behörighetsnivåer. Organisera dokument välstrukturerat och skalbart i olika dokumentbibliotek med data i anpassade kolumner för olika typer av dokument. Sök sedan enkelt efter dessa dokument genom att söka i hela innehållet eller avgränsa sökningen till specifika fält. Era dokument förvaras säkert och krypterade med hög säkerhetsklass. Med ett intranät i SharePoint får ni en robust och säker miljö för samarbetsytor till hela företaget.
Med våra egenutvecklade automatiserinngslösningar kan vi dessutom frigöra er arbetstid genom att med hjälp av robotar och den senaste tekniken inom maskininlärning automatiskt avläsa relevant nyckeldata från dokument och kategorisera dessa i respektive dokumentbibliotek. Vi kan även hjälpa er med inläsning och tolkning av handskrivna formulär, med mera.
- Arbeta produktivt överallt
- Tillgång även offline
- Blir inte föråldrat med tiden
- Skalbart efter era behov
- Betala bara för det som används
- Professionellt intryck till era kunder
- Garanterad drifttid på 99,9 %
- Personlig support på svenska
- Grundlig personalutbildning
- Säkerhetskopior i realtid
- Full översyn över informationsflödet
- Håll effektiva möten digitalt
- Fillagring & fildelning i molnet